Prawie każdy współczesny biznes potrzebuje odpowiedniego zaplecza informatycznego, tak sprzętowego jak programowego. Utrzymanie takiego systemu informatycznego jest kluczem do Twojego sukcesu. Będziesz mógł bez najmniejszych obaw o bezpieczeństwo swoich danych i efektywność pracy kadry w Twojej firmie, zajmować się wyłącznie tym co najważniejsze, czyli realizować swoje cele.
Czym jest outsourcing ?
Outsourcing polega na delegowaniu pewnej kategorii obowiązków (prac) zewnętrznym podmiotom gospodarczym, zamiast tworzenia dodatkowych stanowisk pracy. Najczęściej dotyczy on zadań specjalistycznych związanych z księgowością czy informatyką. Jest to jedno z najlepszych i sprawdzonych rozwiązań w dziedzinie zarządzania jakie można wdrożyć w przedsiębiorstwie z zachowaniem pełnej harmonii we współpracy podmiotów, bezpieczeństwa ekonomicznego i efektywności:
Dlaczego outsourcing, zamiast stanowiska ?
- dobry, rzetelny specjalista z doświadczeniem to spory wydatek. Źle wynagradzany może nie tylko nie spełniać oczekiwań, ale także zmniejszyć skuteczność informatyzacji firmy,
- częsty brak wiedzy biznesowej czy menadżerskiej u specjalistów, uniemożliwia wręcz podejmowanie przez nich właściwych działań w zakresie informatyzacji któregokolwiek z obszarów działalności biznesowej,
- brak konieczności tworzenia specjalistycznego stanowiska (komputer, dodatkowe oprogramowanie),
- firma ma lepsze możliwości pozyskiwania nowych technologii i ich wdrażania niż pracownik,
- brak problemów z rozwiązaniem umowy – pracownik jest chroniony prawnie pod wieloma aspektami,
- pracownik może migrować, a wraz z nim wiedza o firmie, innych pracownikach, technologiach, itp. - w przypadku outsourcingu istnieją klauzule tajności, których naruszenie grozi konsekwencjami prawnymi,
- odmienne relacje niż z pracownikiem, dzięki którym Twój sukces jest jednocześnie naszym sukcesem,
Celem naszej firmy jest prowadzenie obsługi informatycznej o wysokim standardzie połączonej z profesjonalnym doradztwem, co jednocześnie jest celem pośrednim Twojej firmy.
Na terenie Rokietnicy oraz pobliskich miejscowości jesteśmy w stanie zapewnić świadczenie takich usług z czasem interwencji na poziomie do 2 h dla awarii krytycznych.
Pod opiekę przyjmujemy sprzęt biurowy (stanowiska komputerowe, faxy, drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne, itp) oraz całą infrastrukturę teleinformatyczną (urządzenia i okablowanie) i oprogramowaniem. Wycena jest w każdym przypadku indywidualna.